Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

einde van de nfle

  • fred

    is het einde inzicht van de NFLe nu er in de VS een nieuwe league(XFL) is opgestart welke loopt van februari tot medio mei inmiddels zijn al 2 coaches overgestapt naar deze XFL namelijk Galen Hall en gelukkig ook Al loserbil

  • arnold

    ik hoor voor het eerst dat de xfl de nfle zou gaan vervangen en ik denk dat dat niet zal gebeuren omdat de nfle een farmliga is voor de nfl, ze zeggen wel van niet maar het is wel zo.Hoe de financieele situatie van de nfle teams is weet ik niet maar als dat goed zit dan blijft de nfle bestaan. Ik heb zelf in 1996 voor de admirals gespeeld en geloof me al de amerikaanse spelers en coaches zijn maar met een ding bezig en dat is om in de nfl te komen,iedereen die wat anders beweerd is een ouwehoer.DE GROOTSTE VIJAND VAN DE NFLE IS NIET DE XFL MAAR DE TEGENVALLENDE TOESCHOUWERS AANTALLEN BIJ DE MEESTE TEAMS.ps dat leugenbil is opgerot is het beste dat de admirals is gebeurd tot nu toe

  • arnold

    fred 1 ding nog de amerikaanse spelers die in de nfle spelen kiezen daar niet voor ,ze worden gestuurt door hun eventuele nfl team of ze worden gekozen in de nfle draft.