Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

admirals worden kampioen

  • floris

    de amsterdam admirals worden kampioen.

    vooral als er een nieuwe coach hebben zijn ze onverslaan baar

    en we willen kurt warner terug

  • fred

    wordt eens wakker want zoals de zaken er nu voorstaan is er volgend jaar helemaal geen NFLe meer want de XFL neemt de plaats in van de NFLe want als een amerikaan in de NFLe $10000 kan verdienen en in de XFL is het basis salaris $45000 en dan nog de nodige bonussen dan is het voor een volk want erg materialistisch is ingesteld een vrij makkelijke keuze

    floris begrijp me niet verkeerd want ik ben al fan van de admirals van af het aller eerste begin en heb op 5 thuiswedstrijden na geen wedstrijd gemist wij gaan zelfs naar uit wedstrijden maar nu canal+ al geen monday night football uitzend en FOX8 nog niets heeft laten horen voor dit jaar zullen de echte fans weer aangewezen zijn op DSF en zondagavond van 1900 tot ruim 0100 internetten

    greetz fredd

  • jahappey

    Misschien wordt de NFLE er alleen maar beter op; het zijn waarschijnlijk alleen nog maar de beginnende NFL talenten die door hun teams naar Europa worden gestuurd om speelervaring op te doen en dus niet meer de “amateurs”.

    Verder las ik net dat Canal+ weer MNF games gepland heeft staan en Fox8 LIJKT ook weer uit te gaan zenden dus…

    jahappey