Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nfl on fox8?????

  • fred

    nou fox8 waar blijft de nfl op fox8 want volgens ons hadden jullie toch een 2 jarig contract

  • jahappey

    Ze zenden aanstaande zondag wel (weer) een aflevering uit van de Dallas Cowboys Cheerleaders Calender 2000 dus het lijkt erop dat ze weer gaan uitzenden maar volgens mij hadden ze belooft vanaf het eerste speelweekend al uit te gaan zenden dus die belofte lijken ze niet waar te maken.

    jahappey

  • floris

    welke zondag woord het uit gezonden

    andwoord a.u.b

  • jahappey

    De uitzending van Dallas Cowboys Cheerleaders Calender 2000 bedoel je? Morgenavond (zondag 3 september) rond 12 uur geloof ik.

    jahappey

  • Arjan

    Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar dat e-mail adres wat ze lieten zien bij de Super-bowl: nfl@fox8.nl. maar ik heb hier ook geen enkele reactie op gehad. Ik dacht ook dat ze al vanaf de eerste week zouden beginnen met uitzenden maar dat valt dus weer tegen. Laten we het hopen dat ze vanaf de tweede week weer gaan uitzenden.

  • jahappey

    Ja, zondag a.s. staat er een programma genaamd “NFL” gepland zo rond 23.30 uur. Maar de geruchten gaan dat ze een samenvatting van de wedstrijd van de vorige week uitzenden dus dat zou flink balen zijn…

    jahappey

  • Arjan

    Ik hoop dat ze wel een nieuwe wedstrijd uitzenden, die oudere weet je de uitslagen al van dus dat zou echt balen zijn.

    Maar ze hadden toch een tweejarig contract?????????

    Ze gaan echt helemaal nergens op in, ik heb nog steeds geen mailtje teruggehad maar ik blijf het proberen!

    We moeten eigenlijk met z'n allen blijven mailen tot ze beginnen met uitzenden!

  • floris

    oke ik ga ook maillen wand het is balen

  • Arjan

    Ik Mail nu echt elke dag, maar ik krijg geen ene reactie van ze.

    Wat ze zondagavond gaan uitzenden moet trouwens wel een of ander magazine zijn want het duurt maar een uurtje ofzo. Ze laten ons echt weer zitten.

    Dus allemaal gewoon blijven mailen tot ze er helemaal ziek van worden!

  • fred

    ik ben bang dat je gelijk heb want volgens de gidsen duurt het programma 1 uur maar als ze het op de oude SKY channel manier doen ongeveer 35 minuten 1 wedstrijd en de rest samengevat wat hebben wij dan voor klagen want MNF is wel bijna (half uurtje delay) te zien op canal+