Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

meer discussie

  • arnold

    er moeten meer nieuwe vragen en onderwerpen komen want ik wil wel eens weten wie er echt verstand van football heb

  • fred van den bogert

    laten we het hier dan eens over hebben wat fox8tv doet komt volgens mij het populair maken van american football in nederland absoluut niet te goede

    en wat betreft de kennis kom maar op want ik volg dit spelletje al sinds BOB PAYTON (1984)ja die van sky channel zijn eigen show had en dat is het concept wat fox8 moet hanteren om football populair te maken

    greetz fredd

  • arnold

    heb je zelf gespeeld?????

  • fred van den bogert

    kort en krachtig neen

  • arnold

    hoe kan je er dan echt verstand van hebben als je niet eens weet hoe het is om een wedstrijd te spelen,kan je wel veel kennis heben maar daar houd het dan wel mee op

  • mike

    ik wil fred even vertellen dat fox 8 tv straks misschien niet meer bestaat

    dit omdat fox is verkocht aan sbs 6 tv.

    en vroeger was sky channel wel op en top qau AF en enthousate belevenis qau comentaar geven,

    met in die tijd meer concurrentie in de divisions zo kan ik me nog

    goed herinderen de glorie tijd van de chigaco bears met walter payton

    en het team van de new engalnd patriots.

    een nieuwe goeie stadion speaker voor de admirals zouw jack van gelder kunnen zijn.

    een goeie hint straks voor sbs 6 zouw zijn als ze AF gaan uitzenden ,doe het op een christelijke tijd en maak het programma leuk en maak wat reportage's over de nederlandse compititie.

  • arnold

    hoe kan je spreken van meer concurrentie in de tijd van de bears als die gasten toendertijd iedereen tot stront speelde.En ik lees maar dat fox er niet genoeg aan doet om AF populair te maken,hoe komt iedereen er toch bij dat AF groter en populairder word dan dat het de afgelopen 5 is geworden door de admirals.De enige reden dat AF nu is wat het is zijn de admirals,daar voor was de sport in nederland aan het doodbloeden, de beste tijd van het AF in nederland was tot van 1988 tot1993 toen de crusaders 4 maal op rij in de eurobowl finale stonden en die 2 maal wonnen,toen waren er ook ongeveer 45 amateurteams .En wat zag of las je daarvan in de media,bijna niks.Je kunt deze sport elke dag uitzenden maar veel rek zit er echt niet in in nederland.Dus stop allemaal alsjeblieft met dat slappe gelul dat het allemaal komt omdat het te weinig op tv komt.En nog iets zodra er teveel verlies word gedraaid in de NFLE is het hele NFLE verhaal verleden tijd dan word de hele zooi opgedoekt,en fox stopt niet voor niets met uitzenden maar dat komt omdat er geen hond naar kijkt en dat zal echt niet veranderen als je het op een christelijke tijd gaat uitzenden.REEDS

  • fred van den bogert

    dat van fox8 is geen verlies en wat sbs6 betreft ik moet nog zien of deze klantre AF gaan uitzenden waar ik wel op wil wijzen is dat in 2002 er dingen gaan veranderen met betrekking tot de rechten in 1 europa want dan moet het voor iedere europeaan mogelijk zijn om in het bezit te komen van decoders die SKY en PREMIERE(duits) kunnen ontvangen en dan kan je tegen betaling kijken naar echte live wedstrijden dus afwachten maar

  • fred van den bogert

    en hoe kwam dat dat de chicago bears van 1985 idereen tot stront speelde zo als ji dat stelt door hun 4-6 defence(dit is eigenlijk meer een antwoord op een andere discussie die je wildfe omtrent er nu eindelijk een world bowl overwinning inzit voor de admirals

  • mike

    ik weet dat er een omroep was toen die tijd

    die veel aandacht besteden aan vreemde sporten ook AF zat daar bij

    en we kregen wedstrijden te zien vanuit o.a. de galgewaard waar de utrecht vikings speelde ik keek daar met veel genoegen na en de kijkcijfers waren hoger dan fox nu .

    met christelijke tijden bedoel ik zoals het programma touchdown gewoon rond etenstijd en op een zender die heel nederland ontvangt.

    maar arnold wat is er gebeurd want met 45 teams in nederland mochten we niet klagen en waren we op en top en nu is het niveau vele malen lager. waar zit het probleem van het afzakken van de sport ??

    het afgelopen jaar is door middel van fox 8 het 1 en ander gebeurt in de nationale compititie er zijn wat teams bij gekomen. dat is een goeie zaak maar er kan uit het programma meer uitgehaald worden dan alleen maar een commentaartje van hubert of een wedstrijd waar ik de uitslag al van weet,

    o.a het na het nfl sezioen uit zenden van AF films of wedstrijden uit de national compititie, en dan niet maar 1 bond naar voren schuiven ( dit om meer mensen onbekend in de sport warm te houden).

    want ik denk dat daar de fout in nederland is geweest het splitsen van de bonden die onnodig is geweest.

    over het feit geld in het laatje van de NFLE ben ik het met je eens, als er minder mensen komen draaien ze kraan leeg en is het einde oefening.