Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe vraag !!!

  • Ed

    nu de minnesota vikings niet meer ongeslagen zijn welk team (en in welk jaar)is het laatste geweest die een zogenaamd undefeated zijn geweest in 1 seizoen en wie was/waren de quarterbacks

  • mike

    doe een gok

    ik dacht de chigaco bears het jaar was dacht ik 1987

    en de QB weet ik niet meer

  • Bas

    Ik weet niet wie de Quarterback was, maar het waren de Miami Dolphins in 1978 als ik me niet vergis!?

  • FRED

    DE QUARTERBACK WAS JIM MCMAHON

    MAAR DE BEARS HET WAS 1985 VERLOREN 1 WEDSTRIJD EN WEL VAN DE MIAMI DOLPHINS EN DAT TEAM MOETS WEL WINNEN OMDAT ZIJ ( DE MIAMI DOLPHINS) DAN NOG STEEDS HET LAATSTE TEAM BLEVEN DIE ONGESLAGEN ZOUDEN ZIJN HET JAAR WAS 1972

    (DE QUATERBACK MOET IK NOG EVEN ZIEN TE ACHTERHALEN)

  • Ed

    niet goed hoor sorry..

  • Ed

    fred is op de goede weg…

  • FRED

    voor jou informatie de QB waren starter bob griese(de vader van) en earl morral(of zoe iets) deze verving Griese toen hij zijn enkel brak maar de coach don shula verving earl morral in de championship game door griese die ook SUPERBOWL VII starte tegen de redskins 14-07 winst voor miami (deze wedstijd had ook nog een komische noot de kicker garo ypremian probeerde na een mislukte fieldgoal snap de bal te passen maar werd voor een TD onderschept