Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hinderlijke vragen

  • arnold

    kunnen jullie nou niets anders verzinnen dan al die vraagjes het is volgens mij een discussie pagina en niet een of andere kloterige quiz pagina of is het voor iedereen echt moeilijk om wat anders te verzinnen.Volgens jullie antwoorden zitten er hier genoeg KENNERS dus dan moet het niet zo moeilijk zijn om wat anders te doen dan die @!#$ vragen.

  • FRED

    als jij de antwoorden zou weten zouden het mischien geeeeeeeeeeeeen hinderlijke vragen zijn

  • michel

    Hee fred heet jij toevallig Oster van je achternaam ?

  • arnold

    dus jij bent ook zo,n simpele ziel die alleen antwoordjes op vraagjes kan geven ,flink oefenen dan win je misschien wel een wasmachine

  • michel

    Hee Fred,

    Weet je wat het verschil is tussen jou ,en arnold en ik.

    Wij hebben 15 jaar gespeeld,en jij leest al 15 jaar AF boekjes.

    Maar dat zal ook wel niet want toen kon je nog niet lezen ,omdat je toen nog niet geboren was.

  • FRED

    om het voor jou simpel te houden

    ja

    neen

    neen

    en ik denk dat wij in de zelfde leeftijdscategorie zitten

    en o ja hoeveel speel minuten hebben jullie gehad bij de admirals of moet ik vragen seconden

  • tomba

    auw !!!!!!!!!!!!! die moet pijn doen

  • arnold

    je kan beter vragen hoeveel wedstrijden maar jij weet toch alles jij bent toch de man met alle antwoorden dus als je dat niet eens weet moet je maar weer aan een quizje mee gaan doen

  • arnold

    nog zo,n sufkut die bijgod niet weet wat er met de nationals gebeurd bij de admirals dus in plaats van je eigen echt verschrikkelijk voor sufkut te zetten eerst ff je huiswerk gaan doen,maar dat word waarschijnlijk ook voor jou te moeilijk dus ga maar weer met fred oster vraagjes beantwoorden want dat is het enige wat mischien wel weet

  • FRED

    MOEIELIJK HE ARNOLD KRITIEK

    MAAR JA ALS JE ALS KICKER UIT HET TEAM WORDT GESPEELD DOOR EEN EX PROF VOETBALLER(LEES HANS WERDEKKER) DAN ZAL DAT ALTIJD WEL PIJN BLIJVEN DOEN