Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spelregels american football

  • Tobya

    Hoi!

    Ik ben een Engels boek aan het lezen waarin een football-wedstrijd beschreven wordt, maar ik snap er niks van!

    De algemene spelregels heb ik inmiddels wel op internet gevonden, maar wat dacht je van deze zinnen:

    Double-wide right, tight end left, 755 fly, on one…

    Power-I right, play action 242…

    Ik kan het niet uitstaan als ik een boek lees en sommige stukjes niet begrijp… dus help!!

  • tomba

    ok zou zeggen zoek een van de plaatselijke clubs op

    als je dit wil tikken zijn we nog wel een uurtje bezig

  • arnold

    De dingen die jij opgeschreven heb zijn aanvallende plays die gezegd worden in de huddle door de quarterback,dit houd in dat iedereen weet wat hij moet doen als de quarterback deze codes uitspreekt.

    Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

  • Leo

    american Football is eigenlijk het geen wat je vraagt zonder die elementen is er geen american Football zonder een play kunnen we niets doen zo simpel is het eigenlijk

    mzzl leo

  • Ruby

    Ik heb 2 jaar terug op in een boeken en software dumpzaak voor F4.95 (guldens) het spel Football Pro "96 season gekocht. De handleiding hiervan is uitermate geschikt om spelregels en termen uitgelegd te krijgen. Compleet met een cursus om play ook samen te stellen. Ik dacht zelf alles wel te weten, maar kon er nog uit leren.

  • Arjo

    Welk boek ben je aan het lezen als ik vragen mag? Ik lees graag boeken over American Football.

  • hsi

    americanfoorball is vet