Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

admirals winnen league

  • Fan

    Wie weet meer van hardnekkige geruchten dat de “league” graag zou willen dat de Admirals dit jaar de wordbowl gaan winnen en daarbij enige “hulp” geboden zou worden……….

    Heb het van verschillende partijen gehoord die aardig in het wereldje thuishoren….

    Zouden de berichten van vorig jaar dan toch kloppen ?

  • arnold

    blablablablablablablabla

  • FREDmirals

    en dan als “hulp”casey clausen sturen als backup qb mijn neefje van 14 gooit beter zelf die 2 van 10 dus ik sluit me bij arnold aan

    BLA BLA BLA BL ABLA BLA

  • arnold

    Ja word wel moeilijk om 5 teams te gaan vertellen dat ze de admirals moeten laten winnen en dat ze dan maar niet op het roster komen van hun nfl teams omdat ze niet genoeg presteren.

    Ik heb het geluk gehad dat ik in 96 een seizoen mee heb mogen spelen bij de admirals en geloof mij nou je krijgt echt niks cadeau.

  • henk

    “heb mogen spelen” ? Je bedoelt, je hebt er bij mogen zijn omdat de league verplicht nationals te hebben…….. Dat is iets anders dan spelen.arnold schreef:

    >

    > Ja word wel moeilijk om 5 teams te gaan vertellen dat ze de

    > admirals moeten laten winnen en dat ze dan maar niet op het

    > roster komen van hun nfl teams omdat ze niet genoeg presteren.

    > Ik heb het geluk gehad dat ik in 96 een seizoen mee heb mogen

    > spelen bij de admirals en geloof mij nou je krijgt echt niks

    > cadeau.

  • arnold

    als je niet weet waar je over praat zeg dan ook niks …ga terug naar dat jaar en kijk hoeveel speeltijd ik heb gehad,als je dat nou even doet dan wacht ik op je nieuwe reactie.

  • FREDmirals

    ff helpen

    eerste TD(en tot nu toe enige) door een nederlander op eigen bodem toch!!! monarch thuis 28-9 1996

    japanse trommelaars en william perry“the rifrigirator”deed mee bij de monarchs????arnold schreef:

  • arnold

    ja was echt top dat moment,dat vergeet ik echt nooit meer.

    In dat seizoen heb ik in iedere wedstrijd veel speeltijd gehad en ben ook nog national starter geweest in een van de games.

  • Cru#50

    Had laatst een gesprek met Marcus Muler, headcoach van de Crusaders en destijds National Coach bij de Admirals. We hadden het in de auto over spelen bij de Admirals en hij vertelde mij dat Arnold één van de weinigen was die écht hebben gespeeld en een aandeel hadden in het spel. Hij ‘bankte’ 100 kg rond de 25 keer ( denk niet dat jou dat lukt, Henkie…) en liep de 40 ruim onder de 5. Daarnaast woog hij destijds 130 kg en ik begreep van Marcus dat één van de beste DE van de league destijds goed werd geblockt door Arnold waardoor de runningback vrij kwam voor de passing-game…wat uiteraard ontzettend belangrijk is voor een aanval.

    Dus….concluderend….. hou lekker je mond als je niet weet waar je het over hebt !!!

    met sportieve groet,

    Crusader50