Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BeachBowl 2005 en 'Dans voort aan Zee' - zondag 18 september

  • Cru#50

    Allen,

    Ik wil zondag 18 september de BeachBowl 2005 gaan houden op het Zandvoortste strand, lokatie strandpaviljoen 'Riche' ( http://www.riche-strandpaviljoen.nl/ ).

    Ik denk dat we er gewoon een senioren flagtoernooi van moeten maken om het geheel zo toegankelijk mogelijk te houden voor iedereen.

    Toernooi zal worden gespeeld volgens de NFL-flagfootball-rules zoals die hier staan omschreven: http://www.play-football.net/nl/rules/flagrules.php

    Uiteraard kan er na het toernooi ook wel een potje fullcontact gespeeld worden door de liefhebbers maar dit is dan gewoon op eigen initiatief achteraf.

    Het strandpaviljoen heeft een mooie, grote binnenplaats met grote feesttent waar die zondag een grote BBQ en een feest wordt gegeven.

    Het feest heet: 'Dans voort aan Zee' en zal om 17.00 uur ‘s middags aanvangen en gaat door tot middernacht. De muziek die gedraaid zal worden is jaren ’70 en '80 classics. Entree voor het feest bedraagt 15,00 euro maar daarvoor kun je wél lekker je bordje volscheppen. (Mensen die niet willen eten betalen 5,- euro entree.)

    De dresscode voor het feest is ‘beach’ … dus zonder slippers kom je er niet in… 8)

    Uiteraard wordt er niet in het wilde weg ge-BBQ-ed in de hoop dat het allemaal op gaat dus zal er gereserveerd moeten worden voor de BBQ

    Ik wil graag zo snel mogelijk per e-mail ( crusader50@gmail.com ) de inschrijvingen van de flagfootball-teams ontvangen met de namen van de spelers en uiteraard ook de teamnaam. Een team bestaat uit minimaal 5 man en maximaal 6. Tevens wil ik vernemen van een ieder of hij of zij naar 'Dans voort aan Zee' zal gaan en of hij/zij daar wat wil eten.

    Uiteraard is het de bedoeling dat een ieder zo veel mogelijk aanhang mee neemt. Dus neem iedereen mee die je kent. Je vriend of vriendin, je familie, je kennissen, iedereen is welkom op BEACHBOWL 2005 !!

    ( Gaarne óók hen opgeven voor de BBQ en het feest )

    Het zal een lekker casual feest worden waar alles mag en niks moet….

    OUDERWETS GEZELLIG DUS !!

    Tot 18 september op de eerste editie van de BEACHBOWL en 'Dans voort aan Zee' !!

    René Barens

  • Cru#50

    Allen, ik heb al teams van de Panthers, de Crusaders, de Pirates, de Hurricanes en zelfs van de Maastricht Wildcats….komen jullie óók??

  • Cru#50

    Er komen óók mogelijkheden om een wild-banana-ride te maken of een ‘speed-trip’ met de speedboat te doen. Ook is er de mogelijkheid om met je team tussen de wedstrijden door te ‘branding-raften’. Uiteraard is dit tegen meerprijs, maar dat moge duidelijk zijn.

    Ik kom op deze activiteiten nog terug met prijzen en wat foto's.

    Meld je aan met een team ( 5 à 6 man) want de BeachBowl wordt een gigantisch leuke dag !!

  • Cru#50

    (Wie is eigenlijk die grote man aan het stuur?? 8) :) )

    ——————————————————————————————————————————————————————-

    Goed, dit zijn de verdere mogelijkheden tijdens BeachBowl 2005:

    Afhankelijk van het weer die dag ( en dus hoe de zee zal zijn… :idea: ) kunnen we verscheidene zaken aanbieden:

    - Bij windstil en rustige zee kunnen we de banaan achter de boot hangen en over het gladde water racen.

    Prijs: bij 10 personen ( kunnen er ook een paar in de boot als er bij zijn die niet op de banaan willen) is 7,50 p/persoon

    - Als het waait en er flinke golven staan kunnen we met de speedboat en met de pakken aan ( zijn winddicht en blijven drijven :D ) en wordt er op hoge snelheid door de branding heen ‘geragt’…. niet voor zwakke maagjes mag ik alvast vermelden !! 8)

    Prijs: (vanaf 5 personen) is 10,- per persoon voor zo'n twintig minuten full-speed door de branding !!

    - Bij zowel windstil als winderig kun je er met de raft op uit !! Gegarandeerd dolle pret !! Hoewel flinke golven natuurlijk garant staan voor méér ‘emotie’ 8) !!

    Prijs: fixed-price: 25 euro per half uur !! Maximaal aantal in de boot is 11 personen. Dus je kunt ook de raft delen met een ander flagteam en de kosten delen.

    Geef je snel op voor de BeachBowl en ook of je eventueel wilt inschrijven voor het waterprogramma!!

    e-mail: crusader50@gmail.com

    groet,

    René

    N.B.: De bovengenoemde prijzen zijn gemaakt op basis van een minimum aantal inschrijvingen en hiermee samenhangend aantal vaarten. Wordt dit minimum niet gehaald dan behouden wij ons het recht voor om de prijzen in verhouding tot het aantal vaarten aan te passen.

  • Cru#50

    Van de ‘Riche’- site:

    Exclusiviteit ten top! Groepen vanaf 60 personen kunnen genieten van de aparte, besloten sfeer van onze Beachclub.

    De Beachclub heeft een gezellige partytent met verschillende terrassen en uitgebreide luxueuze sanitaire voorzieningen. Hierdoor is de Beachclub uitermate geschikt voor arrangementen in combinatie met sportieve activiteiten.

    Natuurlijk willen we graag allemaal iets anders. Een dag organiseren waar men nog lang over nagepraat wordt. Onze locatie biedt hiervoor uitstekende mogelijkheden!

    Misschien denkt u wel aan een Tropische Beach Party met een barbecue of buffet en een Carribean partyband of een Limbo & African fire show. Of wilt u met uw bedrijf vergaderarrangementen, brandevents of workshops organiseren.

    In een besloten sfeer heeft u de mogelijkheid uw gasten exclusief te ontvangen, zodat alle aandacht bij uw evenement blijft.

    Kortom voor al uw strandevenementen, feesten & partijen en bruiloften bent u bij Riche aan het juiste adres.

    Ik wil iedereen nog eens er op attenderen dat deze lokatie normaal gesproken zich alleen verhuurt aan grote bedrijven en voor zéér grote feesten en partijen en dat zij hier normaal flink centjes voor vragen.

    Dus, realiseer je goed dat we hier op een unieke lokatie zitten met een hele binnenplaats, feesttent en Beachclub ter onzer beschikking met alle faciliteiten die er bij komen zoals de luxueuze douche- en omkleedruimtes en de lockers, etc, etc.

    Juist hierom is de BeachBowl en ‘Dans voort aan Zee’ voor IEDEREEN geschikt, of je nou meespeelt of niet !!

    Wat wél belangrijk is voor mij, en uiteraard óók voor Riche, is dat we een beetje schatting kunnen maken van het aantal mensen wat er gaat komen aangezien de lokatie voor die dag wordt vrijgehouden en er personeel en entertainment moet worden geregeld(=geld).

    Dus….alsjeblieft, doe mij een plezier en geef aan mij door of je komt, ook als je niet speelt.

    Ik ga een flyer maken en posters om het feest te promoten. Ik stuur jullie allen een digitale versie hiervan en ik hoop dat jullie deze kunnen doorsturen aan ál je contactpersonen, zodat het uiteindelijk een feest wordt met allemaal vrienden van vrienden !!

    Ik wil nogmaals benadrukken dat de deelnemers allemaal een locker krijgen waarin ze hun droge spulletjes kunnen leggen en waar alles veilig ligt.

    Kom op guys, we hebben al een stuk of 7 a 8 teams maar ik wil er minimaal 16 hebben en dat alle teams ‘fans’ mee nemen om hen aan te moedigen tijdens de wedstrijden en om achteraf gezellig mee te feesten.

    Dus, zodra je de digitale flyer in je mailbox krijgt gaarne forwarden aan al je vrienden en kennissen die je er eventueel bij zou willen hebben op dit strandfeest !!

    Met vriendelijke groet,

    René Barens

    e-mail: Crusader50@gmail.com

  • Cru#50

    Ingeschreven teams tot nu toe:

    Teamnaam: The Hilversum Beachboys

    1.Patrick de Gruijter

    2.Dennis

    3.Peter

    4.Tim

    5.Stefan Bunk

    6.kleine Joery

    7.Bas

    ( + 7 ‘fans’)

    ps: origine team: Hurricanes

    Teamnaam:De Seniele Flag Panthers:

    1.Niels

    2.Sjap

    3.Reintje

    4.Martijn

    5.Marco

    ( nog géén melding gehad van het aantal fans dat met hen meekomt…)

    ps: origine team: Panthers

    Teamnaam:Sydnees Footsoldiers

    1.Rienk Bijlsma

    2.Theo

    3.Ivo

    4.Patrick

    5.Jeroen Zomer

    6.Victor

    ps: origine team: Dragons

    Teamnaam:The Headbangers

    1- Chris ter Veen

    2- ??

    3- Tigran Kalaidjan

    4 -??

    5- Rachid Ouirrhli

    origine team: Crusaders

    Teamnaam: Wild-Six

    1.Crandall Christopher

    2.Chassenzaden Sam

    3.Bourne Alessandro

    4.Echchenna Kamel

    5.Vitello Fabricio

    6.Forrester Eric

    origine team: Wildcats

    Teamnaam: The SEADUCKS

    1.Eric Bodemeijer ( Hurricanes )

    2.Juan Krijnen ( Hurricanes)

    3.Ray Keune (Cru)

    4.Paul Verburg ( Cru)

    5.Renze Burgers ( Cru)

    origine team Mix Cru-Hurricanes

    Teamnaam: De Gigantjes

    1.Emil ter Veld

    2.Gekke Gerrit

    3.Harmen

    4.Michael

    5.Niek

    6.Marco

    7. Stan Jilesen

    origine Team Groningen Giants

    Teamnaam:Me Moeder

    1.Kevin Bourne ( ??)

    2.Akwasi Mensah (Cru)

    3.Fodé Blackman(Panthers)

    4.Calvin Dey (Crusaders)

    5.Stef Hupsel ( Crusaders)

    6.Dwight v/d Vijver ( Crusaders)

    origine team: Panthers/ Cru

    Teamnaam:Mighty Stallions

    1.??( namen komen nog)

    2.??

    3.??

    4.??

    5.??

    origine team: Unicorns

    Teamnaam:The Hawaii Five-0

    1.Barry Bekebrede

    2.Orlando Mercelina

    3.Andre Wendijk

    4.Amilcar Grot

    5.Joey Kraan

    origine team: Crusaders

    Teamnaam:Yesterday's Heroes

    1. Edo Margadant

    2. Simon Eijsenga

    3. Roberto van Driel

    4. Rayan Ganga

    5. Michel Storm

    6. Kosta Arsenovic

    7. Erwin Bossers

    8. Matthijs Eijsenga

    origine team: Raiders'99

  • Cru#50

    gaarne allemaal deze flyer doorsturen aan al je vrienden en kennissen!!

    Let's make this a friends of friends-party !!

  • Cru#50

    Inschrijving is gesloten:

    Resultaat : 12 teams !!

    Ik heb wat spelers die ik ‘over’ had toegevoegd aan reeds aangemeldde teams.

    Mocht dat een probleem zijn hoor ik het graag !!

    Ingeschreven teams tot nu toe:

    Teamnaam: The Hillie Beachboys

    1.Patrick de Gruijter

    2.Dennis Berghuis

    3.Peter de Graaf

    4.Tim van Stralen

    5.Stefan Bunk

    6.Joery Blankenstein

    7.Bastiaan Wit

    ( + 7 ‘fans’)

    ps: origine team: Hurricanes

    kleur tenue: Geel/Blauw

    Teamnaam:De Seniele Flag Panthers:

    1.Niels Root

    2.Sjap Horwitz

    3.Reintje Martiena

    4.Martijn Stijnpatz

    5.Marco Tjaarda

    6.Alexander de Tempe

    ( er komen 5 fans mee met de Panthers…)

    ps: origine team: Panthers

    kleur tenue: Blauw/grijs

    Teamnaam:Sydnees Footsoldiers

    1.Rienk Bijlsma

    2.Theo Westgeest

    3.Ivo Esseveld

    4.Patrick ??

    5.Jeroen Zomer

    6.Victor de Graaff

    ps: origine team: Dragons

    Teamnaam:The Headbangers

    1.Chris ter Veen (Cru)

    2.Thijmen Klaarenbeek ( Cru)

    3.Tigran Kalaidjan (Cru)

    4.Claudio Bartolozzi (Cru / Duesseldorf Panthers)

    5.Rachid Ouirrhli ( Cru)

    6.Kevin Boerman ( Trojans)

    origine team: Crusaders-

    Trojans

    kleur tenue: Wit/rood

    Teamnaam: Wild-Six

    1.Crandall Christopher

    2.Chassenzaden Sam

    3.Bourne Alessandro

    4.Echchenna Kamel

    5.Vitello Fabricio

    6.Forrester Eric

    origine team: Wildcats

    Teamnaam: The SEADUCKS

    1.Eric Bodemeijer ( Hurricanes )

    2.Juan Krijnen ( Hurricanes)

    3.Ray Keune (Cru)

    4.Paul Verburg ( Cru)

    5.Renze Burgers ( Cru)

    6.Demetrio Erken (Cru)

    origine team Mix Cru-Hurricanes

    Teamnaam: De Gigantjes

    1.Emil ter Veld

    2.Gerard Stoit (aka Gekke Gerrit)

    3.Harmen Klompmaker

    4.Michael Bessels

    5.Marco Visser

    6.Stan Jilesen

    origine Team Groningen Giants

    Kleur tenue: Groen

    Zij nemen 3 fans mee en eten en feesten allemaal mee !

    Teamnaam:Me Moeder

    1.Kevin Bourne ( Cru))

    2.Akwasi Mensah (Cru)

    3.Fodé Blackman(Panthers)

    4.Calvin Dey (Crusaders)

    5.Stef Hupsel ( Crusaders)

    6.Dwight v/d Vijver ( Crusaders)

    7.Marciani Heinze(Crusaders)

    origine team: Panthers/ Cru

    kleur tenue: Blauw met groene tekst

    Teamnaam:Mighty Stallions

    1.Glenn van Kooijk

    2.Patrick van Hees

    3.Parcival Hoek

    4.Ruben Wagenaar

    5.Michel Espinosa

    origine team: Unicorns

    Kleur tenue: Geel/wit

    Teamnaam:The Hawaii Five-0

    1.Barry Bekebrede ( Cru / Cologne Crocodiles)

    2.Orlando Mercelina ( Ex-Cru-speler)

    3.Andre Wendijk ( Cru-rb-coach)

    4.Amilcar Grot (Cru / Admirals)

    5.Joey Kraan ( Cru)

    origine team: Crusaders

    kleur tenue: Hawaiï-broeken / wit shirt

    Teamnaam:Yesterday's Heroes

    1. Edo Margadant

    2. Erwin Bossers

    3. Idemar Bernadicus

    4. Rayan Ganga

    5. Paresh Angelina

    6. Erwin Bossers

    7. Matthijs Eijsenga

    8. Claricson Marcera

    origine team: Raiders'99

    kleur tenue: Donker-groen

    teamnaam: De Guppies

    1.Dennis v/der Leijcke (Cru)

    2.??

    3.Johan Mug ( Ex-Cru-speler)

    4.Dennis Relyveld ( Cru)

    5.??

    origine team: Crusaders

    Kleur tenue: Wit

    Tevens optredens van: De SGR cheerleaders( http://www.sgreigersbos.nl/fotogalerij/120,1.html ), de Utrecht Dominator-cheerleaders en Cheer-squad ( www.cheersquad.nl )

    Na deze optredens zal er een professionele DJ ( BlueMagic) tot 24.00 een keur spelen aan funky & soulful danceclassics jaren 70/80 en 90 !!

    Dus, kom óók naar Dans voort aan Zee, bij Riche !!

    www.riche-strandpaviljoen.nl

    Riche is te bereiken:

    met de auto: Je rijdt naar Bloemendaal aan Zee via de Zeeweg, je vervolgt de boulevard richting Zandvoort aan Zee en dan na een kilometer, of zo, zie je grote vlaggen ‘Riche’ aan je rechterhand….hier kun je naar beneden rijden en je auto parkeren. Het grote ‘huis’ heet óók Riche maar je moet naar beneden naar het Paviljoen en de Beachclub !!

    met openbaar vervoer: trein naar Zandvoort, strandbus naar Riche ( halte precies voor de lokatie) of Bus 81 vanuit Haarlem

    Toernooi begint om 12.30 ….. verzamelen en omkleden om 12.00 uur.

    Er zijn mooie kleedkamers met warme douche en óók zijn er een aantal lockers beschikbaar om je andere kleding in op te bergen tijdens het toernooi.

    Toernooi gaat door….rain or shine, bbq en feest ook aangezien de party-tent waterdicht is en ook verwarming heeft, if necessary !!

    Neem zo veel mogelijk vrienden en kennissen mee want de tent moet vol !!

    Tot zondag,

    René

    ps: schema komt vóór zondag op dit forum te staan !!