Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leeftijd

  • Michel

    Hallo,

    Ik heb een kort vraagje: Ik ben 25 jaar en wil gaan kijken of American Football mij wat lijkt. Heb hiervoor andere contact sporten gespeeld zoals ijshockey en inlinehockey. Omdat ik verhuist ben naar Lelystad en hier nergens een ijshockey vereniging te bekennen is, ben ik verder gaan kijken naar andere teamsporten met contact momenten. Hierdoor kwam ik op american football uit. De sport lijkt mij intensief maar zeer interessant.

    Oke nu mijn kortje vraagje: Heeft het zin om op je 25ste nog te beginnen met American Football? Ik kan mij herinneren bij ijshockey dat mensen die er later bij kwamen heel veel moeite en tijd (2 a 3 jaar) om het niveau enigzins bij te benen.

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

    Groeten,

    Michel

  • Mitch

    Je leeftijd is geen probleem, het aanleren van de techniek kan je al trainend doen, het ligt ook aan welke positie je gaat spelen. Ik was zelf al met vriende bezig voordat ik op mijn 29ste begon met spelen, na een paar trainingen kon ik al gelijk meedoen in de hoogte divisie.

  • Michel

    Mitch,

    bedankt voor je antwoord. (En sorry voor mijn late reactie).

    Ben mee gaan trainen met de lelystad Commanders en heb het prima naar m'n zin!!

    Gr.

    Michel

  • CRUSADER50

    VEEL SUCCES

    GROET,

    CRU#50

  • Jesse

    Hallo Michel,

    Ik ben ook 25 en geintresseerd in american football. Het is dus wel te doen om op je 25 ste te beginnen met trainen?

    Of is het meer aanhaken en hopen dat je ergens wat speeltijd krijgt?

    Ik woon in Harderwijk en zat er ook aan te denken om te kijken bij de Lelystad Commanders,

    Vr gr