Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NFL op tv

  • Lars

    Net zoals mijzelf zullen er op dit forum veel mensen zijn die graag NFL op tv zouden willen zien. Nu ben ik erachter gekomen dat er een kanaal is die dit wekelijks uitzendt én in Nederland te ontvangen is, namelijk NASN (www.nasn.nl).

    Zij zenden elke zondag maar liefst 3 NFL matches uit, met herhalingen door de week. Helaas is mijn kabelaanbieder Essent, want deze zender wordt door hun niet aangeboden. Vandaar dat ik middels deze site even een oproep wil plaatsen aan iedereen die ook in Essent gebied woont of gewoon iedereen die vindt dat de NFL op tv moet, ook in Limburg:

    als we nou met z'n allen elke dag aanvragen doorsturen naar Essent voor het weergeven van NASN heeft dit wellict effect. Ik weet namelijk dat ze bij genoeg aanvragen het doorgeven van een bepaalde zender in overweging nemen.

    Voor iedereen die niet in Essent gebied woont, Casema en UPC bieden dit prachtige kanaal al aan via digitale tv.

    Ik hoop dat er genoeg NFL liefhebbers zijn die aan mijn oproep willen voldoen. Alvast bedankt.

  • Lowe

    Ja, veel succes, kabelbedrijven staan nu niet echt bekend om hun klantvriendelijkheid en ook niet om hun vermogen om naar hun klanten te luisteren.

  • Lars

    dat klopt, maar als je niks doet gebeurd er ook nooit wat.Lowe schreef:

    >

    > Ja, veel succes, kabelbedrijven staan nu niet echt bekend om

    > hun klantvriendelijkheid en ook niet om hun vermogen om naar

    > hun klanten te luisteren.

  • Boekie

    Inderdaad NASN is een superzender.

    Wij hebben decoder en kunnen hem ontvangen.

    Eindelijk kun je dan the admirals zien spelen op tv m,aar zou natuurlijk nog beter zijn als die gewoon zo op tv te ontvangen is maar ja essent kenneden gaat het daar linker oor in en rechter kant er weer uit

  • Lars

    Nou, Essent is blijkbaar overstag want sind senige tijd is NASN nu ook beschikbaar. NASN zet wekelijks 4 wedstrijden (als) live uit ! Genieten !!

  • Mihaela mama van Rodney

    wij hebben al heel lang NASN via upc en t is echt genieten vooral als de New England Patriots spelen hihihi dan is er hier bier en hotdogs jamie jamie