Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

American football in Drenthe

  • Joost

    Weet iemand of er nog animo voor American football bestaat in Assen en Zwolle? Ik weet dat beide clubs al weer enkele jaren niet meedraaien in de competitie maar er zijn vast nog wel oud-spelers die bij andere clubs actief zijn of graag weer eens de shoulderpads aan zouden trekken.

    Ik ben namelijk zo slim geweest om van Nijmegen naar Drenthe te verhuizen. Bij de Nijmegen Pirates was ik actief als secretaris, webmaster en speler. Ik bakte er weliswaar niet veel van maar ben het American football toch snel gaan missen…

    In Drenthe woon ik in de buurt van Meppel. Daar hebben ze geen club. Hetzelfde geldt voor alle steden en stadjes in de buurt (Assen, Zwolle, Heerenveen, Hoogeveen, Steenwijk). Wie kan mij vertellen of er nog geïnteresseerden in deze regio wonen?

    Alvast bedankt!

  • Ilan

    Hey,

    Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek. Zou graag willen beginnen met american football. Maar kon niet echt wat in de buurt vinden. Ik woon zelf in Hardenberg. Ik wou eens kijken bij de Zwolle Warriors maar daar is ook weinig info over te vinden.

    Misschien als er nog meer geintereseerden zijn dat we in deze buurt zelf een club kunnen vormen?

    Mail me anders even?

    Groeten,

    Ilan

    mrjohndoe@hotpop.com

  • logan

    hallo, wel een late reactie maar dat komt omdat ik het nu pas lees haha(jaja slim he)

    in meppel hebben ze wel een american football team gehad. namelijk de meppeler lizards. deze zijn denk ik al vele jaren weg.

    ik woon zelf in emmen en heb al langere tijd zin om weer te spelen maar heb zelf ook nog niks gevonden.

    heb zelf een tijdje in usa football gespeeld en was redelijk goed tot mn rug het begaf.

    heb daar een tijdje als uitwisselings student gezeten vandaar.

    ik was offensive lineman maarja als je rug niet meer meewerkt is het snel voorbij. wel erg jammer want had een goede toekomst kunnen hebben..zouden zelfs scouts komen voor me maar is tijdens een wedstrijd gruwelijk mis gegaan

    heb nog dagelijks last van mn rug maar als ik de kans zou krijgen om hier weer te kunnen spelen zou ik er direct weer aan beginnen. you´re hooked once american football is in your system.

  • logan

    sorry waren de scorpions in meppel als ik het me goed herinner.

  • Joost Smets

    Hoi Logan,

    Jammer dat er zoveel teams in Nederland zijn verdwenen; ook in Meppel dus. Zelf speel ik sinds een paar maanden rugby (ook leuk) maar als er een team in Drenthe op zou worden gericht ga ik meteen weer American football spelen.

    Ik heb een paar jaar op niet al te hoog niveau gespeeld en was receiver/cornerback. Verder een en ander daarnaast gedaan (PR, website, secretariaat) wat ik ook hier best zou willen doen als er een initiatief van de grond kwam.

    Bedankt voor de reactie in ieder geval!

    Groeten,

    Joost

  • ben

    ik was toevallig op zoek voor in de buurt van Hoogeveen

    en ik heb er 1 gevonden in Havelte

    www.thebigstones.nl

    ik hoop dat je hier wat aan hebt

    gr ben

  • Emko

    Ik zoek al jaren een club in de buurt, dus ik ben zeker voorstander om een nieuwe club op te richten!

    Emko

    Zwolle

  • Raphael

    Ik zelf ben ook al een tijdje op zoek naar een American Football club.

    Ben een keer wezen kijken in Lelystad maar is net tever weg.

    tword tijd dat Zwolle een American Football Squad krijgt.

    Kvond een website van de Zwolle Warriors maar die bestaat ook niet meer……helaas

    ik denk dat Zwolle en omstreken veel spelers zouden kunnen werven.