Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Madden NFL 2009 De Game

  • Black Identity

    Hallo allemaal,

    Ik heb de game Madden NFL Besteld, het lijkt me echt een super game. Zelf ben ik fan van de Oakland Raiders. Jammer dat de sport in Nederland niet echt wil, de game Madden NFL slaat ook meer aan in Amerika dan in Nederland. Wie van jullie heeft de game al gespeeld en op welke console, ik heb m zelf op de ps3?

    ik las hier ook iets van American Fooball DVD's.. dus die ga ik ook maar eens kopen, alhoewel ik me af vraag waar ze te koop zijn omdat de sport in Nederland dus niet aanslaat, jammer overigens, ik vind de sport, de sfeer heel wat beter dan de Nederlandse sporten zoals Voetbal.

    Groet

    Danielle

  • Kevin Faulk

    Ik heb de game nog niet gespeeld eigelijk maar heb wel madden 2004,2006,2008. Is een goede game alleen zul je even moeten wennen aan alles wanneer je het voor het eerst speel.

    De dvd's waar het andere bericht overgaat zijn allemaal regio 1 en dus niet af te spelen in de meeste dvd-spelers, Nederland valt onder regio 2. De dvd's worden ook simpelweg niet uitgebracht in Nederland, je kunt ze natuurlijk wel bestellen vanuit Amerika.