Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NFL Jerseys Alle Soorten en Maten

  • J van Wessel

    Onze nieuwe webshop is geopend met alle soorten en maten nfl en nhl jerseys.

    Kom gerust eens kijken en misschien kunnen we wat betekenen voor u.

    http://www.usasports-shop.nl

  • Wim

    J van Wessel Schreef:

    ——————————————————-

    > Onze nieuwe webshop is geopend met alle soorten en

    > maten nfl en nhl jerseys.

    >

    > Kom gerust eens kijken en misschien kunnen we wat

    > betekenen voor u.

    >

    > http://www.usasports-shop.nl

    Niets bestellen hier want je bent je geld kwijt en je shirts krijg je niet geleverd!

    Ze houden je aan het lijntje en reageren niet op je emails! Ik zit nu al 1,5 maand te wachten op een shirt

    van meneer J van Wessel

  • angelo

    wim heb je je bestelling al gehad?

    of misschien aangifte gedaan, want ik ben het ook van plan te doen..

  • Sports Demand

    Beste Angelo,

    wij zijn net een nieuwe webshop begonnen in Major League Sportswear zoals NFL , NBA , NHL , MLB

    de site ( sportsdemand.nl ) ons assortiment in NFL jerseys van vorig seizoen is aardig leeggekocht en nu zou ik graag feedback krijgen

    als je intresse hebt in NFl jerseys zo ja welke teams en spelers dan kijk ik of ik dit erbij kan inkopen.

    ik hoor graag van je op order@sportsdemand.nl

    ps. ik las het van die oplichting , als wij spullen niet op voorraad hebben is betaling vooraf ook niet mogelijk bij ons dus dat risico loop je niet

    Met Vriendelijke Groet

    Sports Demand Team

  • Sports Demand

    Beste Wim,

    wij zijn net een nieuwe webshop begonnen in Major League Sportswear zoals NFL , NBA , NHL , MLB

    de site ( sportsdemand.nl ) ons assortiment in NFL jerseys van vorig seizoen is aardig leeggekocht en nu zou ik graag feedback krijgen

    als je intresse hebt in NFl jerseys zo ja welke teams en spelers dan kijk ik of ik dit erbij kan inkopen.

    ik hoor graag van je op order@sportsdemand.nl

    ps. ik las het van die oplichting , als wij spullen niet op voorraad hebben is betaling vooraf ook niet mogelijk bij ons dus dat risico loop je niet

    Met Vriendelijke Groet

    Sports Demand Team