Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fox 8

  • fred van den bogert

    volgens mij heeft upc vorig jaar de europeese primeur gehad omtrent het (tegen betaling) uitzenden van live american football beelden maar ik heb op hun sites nog steeds niets gevonden (probeer ook eens de NFL international site) want daar stond vorig jaar ook nog wat te lezen)

    radio luisteren doe je via NFL.com

    maaaaaaaar heel misschien komt sky weer naar het europeese vaste land en daar wordt echt live iedere zondag het een en ander uitgezonden

    greetz fredd

  • mike

    inderdaad weet ik van upc maar kan me niet herinderen dat het tegen betaling was

    heb toen die tijd nog een wedstrijd van de jets gezien.

    het afgelopen jaar zou upc ook al de NFLE uitzenden maar heb hier maar 1 wedstrijd gezien helaas

  • arnold

    geen football op tv is kut en ik heb zelf 15 jaar gespeeld hurricane#21

  • hurricane#21

    waar heb je gespeeld?????

  • arnold

    almere jets,lelystad lizzards,amsterdam crusaders,het nederlands team ,amsterdam admirals

  • mike

    zeg arnold was jij toevallig niet kicker in het team ???

    arnold galensloot

  • arnold

    kicker in welk team?

  • mike

    zeker weet ik het niet meer maar kan me vergissen

    dacht dat je voor hans werdekker de kicker was van de adm.

    maar de naam klopt wel ??

  • arnold

    De naam was bijna goed het is galesloot zonder n.Toen werdekker kicker was speelde ik tight end en kicker ben ik bij de admirals nooit geweest,bij de diverse amateur teams waar ik heb gespeeld heb ik wel veel gekickt o.a almere jets,lelystad lizzards,a,dam crusaders en het nationale team.

  • mike

    dan weet ik wie je bent dacht het al eerder

    maar zouw je nu niet teurg willen naar de admirals met de nieuwe trainer