Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fox 8

  • arnold

    Nee mijn tijd is geweest,ik ben te oud om op dat nivo te spelen.Ik heb 15 jaar gespeeld en in europa bijna alles gewonnen.Maar het is wel goed dat leugenbill is opgerot omdat hij het spel van de verdedegende kant benaderde.Het enige wat hij goed deed was het trainen met de special teams want heel veel coaches verwaarlozen dat.Ik denk dat de admirals een betere kans hebben om nou eindelijk eens de world bowl te winnen omdat de nieuwe coach offensive minded is. Mijn seizoen bij de admirals was top daar heb ik mooie herrinneringen aan maar spelen doe ik niet meer.

  • mike

    zou ik je prive mogen mailen arnold ???

    om het 1 en ander te vragen

  • arnold

    ja als je icq opje computer heb mail mij dan je nummer dan kunnen we ook chatten kan je nog veel meer vragen

  • rutger

    Vorig jaar elke zondagavond met vreselijk veel plezier NFL op fox gekeken en nou krijg je dit! De enige reden waarom ik Fox kijk……

    Ondankbare honden zijn het.

    Zit ik, ook al is het een samenvatting, na te zinderen loopt die kl#te aftiteling alweer. Waaaaaardeloos!

    Heeft iemand toevallig het mailadres van Hilbert Bredford van Fox? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat hij het met de situatie eens is. Zal het hem wel eens willen vragen.

    En voor iedereen die NFL op Canal+ wil kijken: het is iedere maandagnacht om 3.30, gaaaaaaap. De Nederlandse commentatoren zijn inmiddels ook al wegbezuinigd :-(

    Schrale troost: het Amerikaanse commentaar is buitengewoon gezellig en onderhoudend……

    Shiiiit, Football is gewoon zwaar oké om te kijken en dan word er zo mee omgesprongen. Dank je Fok 8!

    Rutger

  • dingetje

    ……………………………iets met sloot op het eind