dus walter payton,jim mcmahon,en een zeer goede reciever squad hebben daar niks mee te maken???????
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsten eerste die kraan gaat denk ik echt wel dicht want met de komst van de XFL in de usa hebben spelers denk ik weinig trek om 3 maanden ik europa te gaan spelen en wat betreft die christelijke tijden dat werkt natuurlijk echt wel want daar door op het toenmalige skychannel gebeuren was het altijd savonds rond 2200 uur en zeker 2 herhalingen in de ochtend en de vroege middag dus nfl weekly om 2130 en een herhaling om 1730 maar wat fox nu doet is voor de echte fan bullchips
dat jij met veel genoegen naar de vikings heb gekeken is heel fijn voor je maar welke nederlander die niet van AF houd zit in godsnaam te wachten op sport van dat nivo op tv, geen enkele.En geen een omroep die dat nivo geregeld gaat uitzenden want waarom zitten er zoveel amerikanen in de NFLE en waarom zijn er 4 nederlandse spelers die in de afgelopen 5jaar regelmatig hebben gespeeld omdat AF op een nivo wat er in nederland gespeeld is en gespeeld word NIET VERKOOPT. De eerste tien jaar dat er AF werd gespeeld in nederland was er gek genoeg een generatie spelers die op de een of andere manier erg goed was vraag me niet hoe dat kan maar dat was gewoon zo.Dat resulteerde erin dat de Amsterdam Crusaders tot de europese amateur top behoorde en 2 maal de eurobowl heb gewonnen,dat was in 1991,1992.Na 1993 begonnen steeds meer spelers van die generatie te stoppen met spelen en dat gebeurde in heel nederland waardoor de sport op sterven na dood was.Er is eigenlijk nooit meer zoveel talent geweest in nederland maar misschien dat dat nu weer komt naarmate er weer meer teams komen.Nog een groot probleem voor alle teams is het gebrek aan sponsors,dat betekent dat als je in europa op amateur topnivo wil meedraaien dat je al je reis en verblijfs kosten zelf moet betalen en dat is voor velen een groot probleem.Doordat er bv in duitsland wel geld in word gestoken betekent dat dat de teams daar kunnen gaan selecteren en amerikanen kunnen gaan aantrekken waar door deze clubs altijd beter zullen zijn dan de nederlandse clubs.IK HOOP ECHT DAT HET AF WEER WORD ZOALS TIEN JAAR GELEDEN IN NEDERLAND EN DAT WE WEER MEE GAAN TELLEN EN NU RE WEER STEEDS MEER TEAMS KOMEN HEB IK GOEIE HOOP
ik heb ook goeie hoop
alleen zouw het dan goed zijn voor de sport dat er gewoon weer in bond komt en wel zo snel mogelijk. ik hoop dat die mensen in gaan zie dat eigen belang naar achteren wordt geschoven en we in sport belang gaan denken.
en dat bijna al die oud spelers die zo glorieus waren ,veel aandacht aan de
jeugd schenken van plaats sommige ex spelers ( hier bedoel ik niet jouw mee arnold) mooi weer praatje's gaan houden.
er loopt talent genoeg rond in ons eigen land
Als je oud spelers geinterreseerd wil krijgen om met jeugd aan de gang te gaan komt het geld probleem weer om de hoek kijken want er is denk geen enkele club die die jongens tenminste hun benzine kosten terug kan betalen.Dan kun je wel weer zeggen dat het de liefde voor de sport moet zijn waarvoor die jongens dat zouden gaan doen maar als je op nivo wil komen moet je dat minimaal betalen want dan kun je ook eisen gaan stellen aan de jongens die dat gaan doen en als ze dan niets blijken te kunnen kun je ze “ontslaan” zo krijg je vanzelf een selecte groep mensen die goed genoeg zijn om anderen het spel GOED te leren want wat dat betreft lopen er een hele hoop prutsers rond bij de diverse clubs die de sport naar de klote helpen
vind ik een zwakke opmerking iemand die niet gespeeld heeft kan wel degelijk verstand hebben van het spelletje denk aan de beste kickingcoach van de nfl
hij kan niet eens een bal vasthouden en ik heb wel gespeeld en heb me niet terug getrokken uit de A F wereld in Nederlanden probeer jonge mensen het spelletje te leren.zou het voor jou ook niet iets zijn arnold van de zijlijn is het makkelijk commentaar geven.
dit bericht hoort niet hier maar weer ergerns anders in de discusie doet er niet toe nu lees ik weer over benzine geld ik vind dat mensen die bij deze sport betrokken willen zijn niet over een paar gulden praten als je ziet wat ik erin stop uit mijn eigen zak denk ik heb jij de sport nu zo hoog zitten.Er loopt echt veel talent rond
sommige zullen de namen uit het verleden doen verbleken er is weer hoop en toekomst voor de sport roepen vanaf de zijlijn brengt niemand iets en op termijn wordt je niet meer gehoord m
voor dat je iemand verwijten gaat maken moet je eerst is goed lezen wat ik heb geschreven,het is heel leuk dat jij denkt dat je het amateurnivo omhoog kan krijgen met liefdadigheid maar dat lukte tien jaar geleden niet en dat zal nu ook niet lukken.Als je mensen vergoedingen gaat betalen kan je ook eisen gaan stellen aan die mensen en als ze niet aan bepaalde eisen voldoen of niet goed genoeg zijn kan je daarvoor iemand anders in de plaats nemen die wel een bepaald nivo heeft daardoor komt de sport op een hoger nivo en blijfen de mensen die denken dat ze het weten buitenspel staan.Maar dat schijn je niet helemaal te snappen.Zoveel geld als ik zelf erin heb gestoken in 15 jaar als speler wil jij echt niet weten dus daarover moet je niet komen zeuren,en er kan nog zoveel talent rondlopen maar als er geen geld bij de clubs is en die kunnen geen coaches vinden die weten waar ze mee bezig komt het amateurnivo nooit op het europeese nivo en vergeet niet dat je daar zowiezo al tien jaar achterstand op hebt.Of er uberhaupt zoveel talent rondloopt zal moeten blijken want voorlopig zie ik erg weinig spelers die ook maar in aanmerking komen om in nederland op het hoogste nivo te mogen meedoen{admirals}.ZO LANG HET AMATEUR NIVO SLECHT IS ZAL ER NIEMAND ZIJN DIE OOK MAAR EEN NAAM UIT HET VERLEDEN ZAL KUNNEN DOEN VERBLEKEN.
Ik denk dat ik wel weet wie jij bedoelt en inderdaad dat is waar maar dat is wel de uitzondering op de regel want je kan nog zoveel theoretische dingen in je hoofd stampen maar hoe je dingen op het veld op moet lossen is toch echt wel een ander verhaal.Dat jij nog actief bent in de sport is heel fijn voor je maar er zijn andere dingen in het leven dan AF en zolang je iemand zijn achtergrond niet weet moet je ook niet oordelen want als je het over zwakke opmerkingen hebt is dat er zeker een.Voor mij zou het zeker wat zijn om jonge gasten het spel te gaan leren maar daar moet zeker wat tegenover staan want daardoor komt er een bepaalde druk om goed te presteren en gaat het nivo zeker omhoog en daar gaat het om en niet om de liefdadigheid. ps de coach waar jij het over hebt heb ik zelf ontmoet en hij bevestigd bepaalde dingen die ik stel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?