Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fox 8

  • mike

    heren

    wil even reageren op het fox 8 gebeuren in nederland

    iets vragen ons deze mensen helpt niet ,en de redactie zit niet echt te springen om ons ( AF) liefhebbers. omdat in de USA fox het AF in handen heeft , is het contract met europa getekend. de kijkcijfers zijn erg laag en mee helpen onze sport wat op te krikken ,komt niet bij hun op.

    de uitzendtijden blijven het zelfde als vorig jaar

  • jahappey

    En de geruchten kloppen dus wel degelijk: zondag a.s. wordt er een samenvatting uitgezonden van 1 uur van de wedstrijd Carolina Panthers - Washington Redskins waarvan iedereen de uitslag al weet.

    jahappey

  • fred

    vraagje hoe weet jij al deze informatie

  • jahappey

    Van teletekst pagina 257 op Fox8.

    jahappey

  • mike

    vanaf week 3 ,wordt er weer uitgezonden via internet , dus kan er weer live gekeken worden via je pc, op dit moment moet men het doen via de radio

    hebben we ( voor diegene die kabel hebben of veel geld over hebben ) vanaf week 3

    eindelijk weer goed commentaar bij de wedstrijden

  • Angela

    Mike,

    Waar wordt het uitgezonden op Internet?

    Zet het anwoord aub ook even op ad AA chat, die lees ik nl dagelijks.

  • mike

    angela

    de wedstrijden zijn vanaf week 3 te zien op internet

    het begint op monday night footbal het is wel even zoeken bij abc

    zal j emorgen wel even precies vertellen als het je niet lukt

  • hurricane#21

    Hallo allemaal, ten eerste KLOTE he dat het een samenvatting is!!!!!!! Ik heb al een aantal keer een bericht gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen!!!!!! Het interesseerd die gasten echt niet!!!!!!!!

    Zijn hier trouwens ook spelers op deze chat?????

    Ik ben trouwens ook benieuwd waar het op internet wordt uitgezonden…. Kan iemand mij daar info over geven??? Bedankt alvast…

    Groetjes Hurricane#21

  • hurricane#21

    Hallo allemaal, ten eerste KLOTE he dat het een samenvatting is!!!!!!! Ik heb al een aantal keer een bericht gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen!!!!!! Het interesseerd die gasten echt niet!!!!!!!!

    Zijn hier trouwens ook spelers op deze chat?????

    Ik ben trouwens ook benieuwd waar het op internet wordt uitgezonden…. Kan iemand mij daar info over geven??? Bedankt alvast…

    Groetjes Hurricane#21

  • arjan

    Op www.NFL.com en op www.ESPN.com kun je wel een eind komen, het duurt wel een tijd voor dat hele overzicht gedownload is maar dan zie je wel precies waar de bal is. Live beelden heb ik tot nu toe nog niet gevonden.